Palautus- ja hyvityskäytäntö

Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää. HapyHome.fi sitoutuu käsittelemään kaikki palautus- ja hyvityspyynnöt reilusti, avoimesti ja asiakaslähtöisesti.

Hyvitysoikeus

Tarjoamme täyden hyvityksen seuraavissa tapauksissa:

• Tuote on vaurioitunut vakavasti kuljetuksen aikana.
• Tuotteessa on valmistusvirhe.
• Tilauksesi ei saavu perille tai kadonnut kuljetuksessa.
• Asiakkaalle toimitettu tuote poikkeaa merkittävästi (>50 %) verkkosivuston kuvauksesta tai kuvista.

Muut hyvitystilanteet

Hyvityksiä voidaan myöntää myös seuraavissa tapauksissa:

• Asiakas on maksanut vahingossa liikaa tai maksutapahtumassa on tapahtunut virhe.
• Asiakas haluaa peruuttaa tilauksensa ja ilmoittaa siitä 24 tunnin kuluessa maksusta, ennen kuin tilaus on siirtynyt kuljetukseen – tällöin palautamme maksun kokonaisuudessaan.

Palautusohjeet ja käsittely

Hyvityksen saamiseksi otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@hapyhome.fi ja liitä mukaan tilausnumero, mahdolliset kuvat tuotteesta ja lyhyt selvitys tilanteesta.
Kaikki hyvityspyynnöt käsitellään 3–5 arkipäivän kuluessa, ja hyväksytyissä tapauksissa rahat palautetaan alkuperäiselle maksutavalle.

*** Huom: Emme myönnä hyvityksiä tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet asiakkaan virheellisen käytön seurauksena tai joista ei ilmoiteta 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

HapyHome.fi – Luotettavaa palvelua ja asiakastyytyväisyyttä joka tilauksessa!