Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää. HapyHome.fi sitoutuu käsittelemään kaikki palautus- ja hyvityspyynnöt reilusti, avoimesti ja asiakaslähtöisesti.
Hyvitysoikeus
Tarjoamme täyden hyvityksen seuraavissa tapauksissa:
• Tuote on vaurioitunut vakavasti kuljetuksen aikana.
• Tuotteessa on valmistusvirhe.
• Tilauksesi ei saavu perille tai kadonnut kuljetuksessa.
• Asiakkaalle toimitettu tuote poikkeaa merkittävästi (>50 %) verkkosivuston kuvauksesta tai kuvista.
Muut hyvitystilanteet
Hyvityksiä voidaan myöntää myös seuraavissa tapauksissa:
• Asiakas on maksanut vahingossa liikaa tai maksutapahtumassa on tapahtunut virhe.
• Asiakas haluaa peruuttaa tilauksensa ja ilmoittaa siitä 24 tunnin kuluessa maksusta, ennen kuin tilaus on siirtynyt kuljetukseen – tällöin palautamme maksun kokonaisuudessaan.
Palautusohjeet ja käsittely
Hyvityksen saamiseksi otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@hapyhome.fi ja liitä mukaan tilausnumero, mahdolliset kuvat tuotteesta ja lyhyt selvitys tilanteesta.
Kaikki hyvityspyynnöt käsitellään 3–5 arkipäivän kuluessa, ja hyväksytyissä tapauksissa rahat palautetaan alkuperäiselle maksutavalle.
*** Huom: Emme myönnä hyvityksiä tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet asiakkaan virheellisen käytön seurauksena tai joista ei ilmoiteta 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
HapyHome.fi – Luotettavaa palvelua ja asiakastyytyväisyyttä joka tilauksessa!